137

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، پنج هزار و ۸۲۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۳۸۰ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۷۶۰ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۱ درصد، ۲۳۳ تماس معاونت عمران معادل چهار درصد و ۶۱ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۳ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۸۶۴ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به رفع خطر درختان در حال سقوط، گزارش ترکیدگی و باز بودن والو آب فضای سبز بود که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، دو هزار و ۱۴۷ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته دو هزار و ۱۸۳ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به ساعات بازدید از اماکن تفریحی، اسکان مسافران، مسیریابی و شماره تلفن‌های مورد نیاز شهروندان به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =