137

در هفته گذشته شهروندان اصفهانی چهار هزار و ۵۵۳ مرتبه با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس برقرار کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، چهار هزار و ۵۵۳ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۱۳۶ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۱ درصد، ۳۰۵ تماس معاونت عمران معادل هفت درصد و ۸۰ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است از مجموع تماس‌های شهروندان ۵۷۶ مورد از قبیل آبگرفتگی معابر، ساخت و ساز بدون مجوز و مزاحمت سگ‌های ولگرد به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۸ درصدی شهروندان بوده است؛ در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، سه هزار و ۴۰۹ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته یک هزار و ۴۹۵ مورد مشاوره از جمله شماره تلفن اماکن تفریحی و قبوض عوارض شهری به شهروندان ارایه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =